Több mint három hónapja érhető el Magyarországon a DriveNow autómegosztó szolgáltatása, a cég életében az egyik legsikeresebb piacra lépést a budapesti szolgáltatás elindítása jelentette.
A magyar fővárosban, első kelet-közép-európai városként, a várakozásokhoz képest kétszer annyi felhasználó kétszer többet vezette az autókat az indulás óta eltelt negyedévben
– közölte Fischer Péter, a DriveNow Magyarország ügyvezetője.
Az átlagos bérlési idő több mint fél óra, de a percdíjalapú elszámolás mellett az óradíjas és a napidíjas csomagok is népszerűek.
A cégnek több mint 17 ezer regisztrált felhasználója van, és minden autója átlagosan 1800 kilométert ment eddig.
A DriveNow felhasználóinak háromnegyede más car-sharing szolgáltatónál is regisztrált, az a mintegy 25 százalék azonban, amely kizárólag ennél a szolgáltatónál regisztrált, új piaci belépő.
A társaság a fővárosi car-sharing piac legújabb szereplője. Mivel 240 prémiumautóval növelte a budapesti flottát, az összes szolgáltató együtt már több mint ezer autót kínál a felhasználóknak. A piacvezető a Mol Limo 450 autóval, ebből 150 elektromos. A Limónak több mint 45 ezer regisztrált ügyfele van, és nagyjából 80 négyzetkilométeres szolgáltatói területe. Autói tavaly 3 millió kilométert tettek meg, az idén már 5 milliónál tartanak – közölte a Világgazdaság kérdésére a vállalat. A legfrissebb újdonság, hogy júliusban 50 autót Smart EQ-ra cseréltek.
A teljes cikk a Világgazdaság szerdai számában olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.