Friss arculattal, saját gyártású műsorokkal, pozitív életérzés közvetítésével és az igényes szórakoztatás műfajával újul meg a Life Televízió – jelentette be keddi sajtótájékoztatóján Mészárosné Kelemen Beatrix, a tévécsatornát működtető Media Vivantis Zrt. elnöke. Elmondta: a LifeTV egy jó hangulatú, pozitív életmódcsatorna, amely értékeket közvetít. Céljuk az igényes szórakoztatás, közvetíteni az életörömöt, a pozitív életérzést. A LifeTV műsorai valós emberekről, hétköznapi hősökről szólnak hétköznapi embereknek – tette hozzá.
Media Vivantis Zrt. elnöke hangsúlyozta, szeretnék felhívni a figyelmet arra, hogy a boldogságot a kis dolgokban is meg lehet találni. Elmondása szerint
a LifeTV-nek a vásárolt tartalmak mellett húsz saját gyártású műsora van
Ruff Zoltán, a LifeTV vezérigazgatója köszöntőjében elmondta,
jelenleg a magyar televízió előfizetők száma 3,5 millió, ebből 2,3 millió néző kíváncsi a LifeTV-re, amely a Magyar Telekom, a UPC-Vodafone, a DIGI kábelhálózatán, valamint egy műholdon is elérhető. Annak érdekében, hogy minél több háztartásban megismerjék, egyes szolgáltatóknál bizonyos ideig ingyenesen is nézhető a tévécsatorna.
A vezérigazgató a terjesztés szempontjából a legfontosabb feladatnak az alapcsomagba kerülést, a jobb csatornakiosztást és minél több szolgáltató megnyerését tartja – olvasható a közleményben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.