A Társaság minden lehetséges óvintézkedést megtett az elmúlt időszakban annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus járvány terjedésének megfékezéséhez. A korlátozó intézkedések bevezetésével párhuzamosan például felfüggesztette a személyes ügyfélszolgálati irodák működését, korlátozta a terepi munkavégzést, illetve megszervezte a kollégák otthoni munkarendjét és minden munkatársa számára védőeszköz csomagot biztosított.
Telefonos és online ügyfélszolgálata a veszélyhelyzet alatt is folyamatosan és zavartalanul látta el feladatát,
ahogy a folyamatos gázellátást garantáló tevékenységeit is folytatni tudta a megváltozott körülményekhez igazítottan.
A menedzsment sikeresnek ítélte a vírus által kikényszerített új működési modellre történő gyors átállást, melyben kiemelten nagy szerepe volt a földgázfelhasználók türelmének, együttműködésének, valamint a munkatársak rugalmasságának és helytállásának.
A korlátozó intézkedések enyhítését követően fokozatosan áll vissza a járvány előtti működés, így 2020. június 24-től a TIGÁZ megbízásából eljáró DL Délalföldi Leolvasó Szolgáltató Kft. munkatársai ismét személyesen fogják felkeresni a felhasználási helyeket a fogyasztásmérő berendezések leolvasása és fényképes dokumentálása céljából.
Nagyfokú biztonsági szabályok betartása mellett a dolgozók újra végzik az ügyfelek ingatlanán belüli munkákat, így a mérő- és nyomásszabályozó cseréket, névátírásokat, mérőhelyi ellenőrzéseket, és jövő héttől az irodai dolgozók is teljes létszámban visszatérnek az irodai munkavégzésre.
A TIGÁZ dolgozik már azon, hogy személyes ügyfélszolgálati irodáit is újranyithassa,
és egyben felkészült arra, hogy működése során minden szükséges óvintézkedést betartson annak érdekében, hogy mind az ügyfelei, mind a munkatársai egészségét megóvja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.