BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Történelmi pillanat a The New York Timesnál

Először folyt be több pénz a digitális előfizetésekből, mint a nyomtatott újság megvásárlásából. Az elnökválasztás 120 millió embert terelt az online platformra.

A napilapot kiadó vállalatcsoport csütörtökön közzétett harmadik negyedéves jelentése szerint a digitális előfizetésekből származó bevételek most először meghaladták a nyomtatott újság előfizetőitől befolyó pénzeket. Ennek is köszönhetően tudott végül növekedni a vállalat, az amúgy a vállalatot sem kímélő koronavírus ellenére – írja a media1.hu.

A portál arról számol be, hogy a lap kiadójának pénzügyi beszámolója szerint

393 ezer új digitális előfizetőt tudott szerezni a negyedév során.

Ennek következményeként történhetett meg, hogy több bevételt tudott termelni a digitális szolgáltatás mint a nyomtatott előfizetés.

A 393 ezer digitális előfizetőből 275 ezren fizettek elő hírszolgáltatásra, míg a maradék előfizetői tábor olyan szolgáltatásokra fizetett mint játékok, gasztroreceptek és különböző audio szolgáltatások.

Fotó: AFP

Az még erősen kérdéses, hogy ez a növekvő tendencia meddig tartható fent, ugyanis a covid-hírek és az amerikai elnökválasztás erős híréhséget generáltak az amerikaiaknál, így az is előfordulhat, hogy ha helyreáll a világ rendje, ez a lendület némileg alább hagy majd.

A Media1 azt írja, hogy a médiavállalat a negyedik negyedévben mindenesetre a digitális előfizetésből származó bevételek 35 százalékos növekedését várja, miközben ugyanerre az időszakra a hirdetési bevételek 30 százalékos csökkenésére számít.

A kiadó vezérigazgatója, Meredith Kopit Levien közölte, hogy

az amerikai elnökválasztás iránti fokozott érdeklődés csak szerdán 120 millió, kedden pedig több mint 75 millió olvasót hozott a digitális platformra.

Szeptemberben összesen 6 millió 894 ezer előfizetője volt a The New York Timesnak, amiből 6 millió 63 ezer volt a csak digitális előfizetéssel rendelkezők száma.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.