A KFC-tulajdonos, Yum Brands egy startup felvásárlására készül, mely sikeresen fejlesztett ki egy szoftvert az üzenetküldő programokon keresztüli ételrendelés érdekében – írja a The Wall Street Journal
Az izraeli Tictuk Technologies innovációja révén a Facebook Messengeren és a WhatsAppon is leadhatják a vevők a rendelésüket, amit a program 60 másodpercen belül feldolgoz és a konyhákra delegál.
Az algoritmust már le is tesztelték szerte a világban, összesen 900 KFC, Pizza Hut és Taco Bell étterem bevonásával.
A cikk szerint fényes üzletnek ígérkezik a vétel: a Yum Brands eladásai kilőttek a próbahelyszíneken.
Nem véletlen, hogy a kiszállításban erős gyorsétterem-láncok most kezdenek el új megoldások után nézni. Például az Egyesült Államokban az éttermek újranyitása és a helyszíni fogyasztás fokozatos engedélyezése miatt a tavalyi évet nagyon erősen záró elviteles helyek forgalma látványosan csökkenni kezdett. A jelek szerint a Yum-csoport sem hagyná ezt annyiban, amikor a tavalyi évet 17 milliárd dolláros forgalommal, 40 százalékos növekedéssel zárták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.