A Netflix Indiában terjeszkedik tovább: a streamingóriás szerdán jelentette be, hogy
még idén 41 filmet és televíziós műsort kezd forgalmazni a szubkontinensen.
Az Amazon Prime Video és a Walt Disney Co. Disney Plus streamingszolgáltatása a Netflix riválisa a térségben. Ezek a platformok azzal küzdenek az előfizetőkért, hogy egyre több helyi nyelven elérhető tartalmat kínálnak programjukban.
A Netflix-előfizetők számára elérhető 41 produkció között olyan filmek szerepelnek, amelyeket bollywoodi sztárokkal forgattak, emellett vidám stand-upos műsorok és eredeti sorozatok is lesznek köztük. A produkciók többsége hindi nyelvű.
„A következő nagy ugrásra készülünk Indiában” – írta a streamingszolgáltató a honlapján. Mint hozzátették: a korábbinál változatosabb, sokszínűbb programmal jelentkeznek.
A Netflix 2019-ben döntött úgy, hogy csaknem 400 millió dollárt (121 milliárd forintot) fektet indiai tartalmak létrehozásába.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.