A Fjoru termékcsaládot exkluzív sajtótájékoztató keretében mutatta be Prágában a Kifli.hu cseh anyavállalata, a Rohlik. A bio minősítéssel rendelkező édesvízi és tengeri halakból 30 féle terméket készítenek – mondta Farrukh Yussupov, logisztikáért és értékesítésért felelős menedzser a Fjord Bohemia innovatív elosztó központjában.
A feldolgozásra váró halak autentikus forrásból származnak: Izland, Alaszka, Norvégia, Dánia, Franciaország, Olaszország, Hollandia, Görögország, Horvátország, Kamcsatka, Oroszország.
Új élményt szeretnénk kínálni az ügyfeleknek, amely a fenntarthatóságon és a frissességen alapszik
– fogalmazott Klekner Peter, a Kifli.hu ügyvezetője.
A kifogástól számítva a megrendelt áru akár 48 órán belül a vásárlók asztalán lehet.
Csehországon kívül Bécsbe és Budapestre érkezik még szállítmány. Évente 250 ezer csomagot készítenek.
A cég gyártási kapacitása: 3,6 tonna halat képesek feldolgozni óránként, egy hal kifilézése mindössze egy percet vesz igénybe.
A minőségellenőrzésnek három rostán is végig kell futnia, és ha valamelyiken elbukna a hal, akkor bármikor visszaküldhetik.
A fenntartható halászatokból érkező halakat a Tengergazdálkodási Tanács (MSC) látja el védjegyével. Képviselőjük, Dr. Marta Potocka kutatóbiológus, halászati és kereskedelmi menedzser elmondta: a klímaváltozás és a környezetszennyezés mellett a legégetőbb probléma a túlhalászat.
A hal a legtöbbet forgalmazott élelmiszer a világon, és a halállomány a felére zsugorodott az elmúlt 50 évben.
Összehasonlításképpen jelenleg 7,4 milliárd ember él a földön, 2050-re már 10 milliárdos népességet becsülnek. 3,4 milliárdan pedig elsődleges fehérjeforrásként támaszkodnának a tengerek gyümölcseire.
A közhasznú szervezet azon dolgozik, hogy megőrizve az egészséges ökoszisztémát, a halak kifogyhatatlan élelemforrásul szolgáljanak.
A Rohlik a pandémia alatt megduplázta árbevételét
– közölte a VG.hu kérdésére Jakub Petřina, a cégcsoport marketing vezetője. A tavalyi forgalmuk meghaladta a 300 millió eurót, 101 százalékos éves növekedési rátát produkálva.
A három nemzetközi piacon 750 ezer ügyfelet szolgáltak ki,
a Net Promoter Score piackutatási mutató szerint 71 százalék fölötti elégedettséggel.
Fő megrendelőik a családok és a kisgyermekes édesanyák, de
a koronavírus hatására egyre több fiatal felnőtt rendelt a szüleinek, hogy gondoskodjanak róluk.
A startup legfőbb konkurenciájának nem is a többi online rendelési lehetőséget, hanem az offline szupermarketeket tekinti, akikkel elsősorban minőségi szinten és a vásárló kényelmének biztosításával tudnak versenybe szállni.
A Rohlik 11 ezer négyzetméteres raktárában 200 munkavállaló dolgozik. A mirelit részlegen speciális védőkabátot hordanak, ugyanis mínusz 18-20 fokon tartják az árut. A csomagokat 30 perc alatt készítik össze és 2 órán belül szállítják ki, a kézbesítési idő 15 perc.
A cégcsoportnak májusban 650 ezer megrendelője volt.
Egy héten a legerősebb nap jellemzően a péntek, a leggyengébb pedig a szerda. A pörgés ellenére alacsony hibaszázalékkal dolgoznak, a kiszállítások csupán 1 százalékánál lépték túl a kézbesítési időt.
Magyarországon a Kiflihez naponta 4000 megrendelés érkezik be és több mint 40 ezer vásárlójuk van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.