Nem szoktunk azon elmélkedni, mekkora súlya is van egy sportszemüvegnek — az Adidas új, 3D technológiával nyomtatott napszemüvege azonban feltűnően könnyű, mindösszesen 20 grammot nyom — írja a New Atlas.
A népszerű sportszergyártó a 3D napszemüveget egy olasz partnercéggel, a Marcolin Grouppal közösen alkotta meg. A 3D CMPT napszemüvegek kerete rugalmas hálószerű nejlonból készült. A keretet egyben nyomtatják ki a legkorszerűbb 3D nyomtatóval, a pontos nyomtatási eljárást azonban nem árulták el. A gumibevonatú szemüvegkeret csúszásmentes az orrtámasznál és a száraknál is.
A szemüveg UV-szűrő funkcióival is rendelkezik. Amellett, hogy védi a szemet és csökkenti a szemfáradtságot, megfelelő látási viszonyokat nyújt, az adott időjárási körülménytől függetlenül. Lencséi barnára színezettek, elülső részén ezüstszínű bevonattal.
A 3D szemüveget először csak korlátozott számban, 150 darabban gyártják le, mely augusztus 23-tól egy hétig lesz elérhető az Adidas törzsvásárlói programjának, az Adidas Creator’s Club tagjai számára. Később — szintén limitált darabszámban — a nagyközönség számára is megvásárolható lesz a termék. A szemüvegek 415 dollárba kerülnek majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.