A Victoria's Secret anyacége, az L Brands pénteken jelentette be, hogy 90 millió dollárt fog a szexuális zaklatás jellegű ügyek felderítésére és jelentésére költeni — írja a Business Insider.
Két részvényes is keresetet nyújtott be, miután a New York Times 2020-as nyomozásából kiderült, hogy a cégnél gyakoriak voltak a zaklatási és bántalmazási esetek.
A toxikus környezet miatt Ed Razek marketingigazgatót és a korábbi vezérigazgatót, Les Wexnert hibáztatták.
Az egyik perben, melyet 2020 júniusában nyújtottak be, az egyik részvényes, Milton Rudi azért perelte be Wexnert és Razeket, mert feltételezhetően egyikük sem tett semmit az ellen, hogy ne alakuljon ki ellenséges hangulat az L Brands-nél, ahol a szexuális zaklatási esetek előfordulása sem volt ritka, ezáltal visszafordíthatatlanul rossz fényt vetve a cégre.
Az L Brands nem erősítette meg, hogy született-e bármilyen egyezség a Wexner, Razek és mások vezető beosztású személyek elleni ügyekben. Azonban semmi kétség nem fért ahhoz, hogy a cég szempontjából az egyetlen járható út a vállalatirányítás átalakításának célja lett.
A konfliktus megoldása rendkívül pozitív fejlemény a cég és annak részvényeseinek szempontjából
— mondta Sarah Nash, tanácselnök pénteken.
Az L Brands a következő hónapban kettéválik, és a Victoria’s Secret különálló cég lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.