Régóta gondolkodtam már ezen, és örülök, hogy most meg is csináljuk – kezdte gondolatmenetét a LinkedInen a Kifli.hu ügyvezetője. Klekner Péter felidézte, hogy a tavalyi évzárásról szóló posztjaikat olvasta az irodájuk konyhájában, amikor megakadt a szeme azon a bejegyzésen, miszerint 2021-ben PET-palackos ásványvízből adtak el a legtöbbet.
A vásárlói kommenteket olvasva arra gondoltam, teljesen igazuk van. Miért csináljuk ezt?
tette fel a költői kérdést a cégvezető. Ráadásul miután körülnézett a konyhában, nem látott ilyen palackot. Ezután körbejárta az irodát, és sehol máshol sem talált PET-et, ezzel szemben az asztalokról kulacsok, üvegpalackok, valamint kiflis bögrék, poharak köszöntek vissza, a sarokban pedig egy vízadagoló állt, ami hideg, meleg és buborékos vizet is ad.
Hozzátette: a helyzet ugyanez a raktárukban és a futárváróban. Ez alapján kijelenthető, hogy a Kifli kultúrájának része, hogy a legtöbben nem használnak PET-palackot vízfogyasztására. Klekner Péter úgy véli, a kultúra példamutatással terjed, egymást látva a kollégák óhatatlanul is alkalmazkodnak a közeghez.
De akkor miért ne tennék ugyanezt a vásárlókkal? Nem bírálunk, egyszerűen megmutatjuk, hogy miben hiszünk
– szögezte le az ügyvezető. Az év első megbeszélésén ennek megfelelően meg is született a döntés, hogy a Kifli.hu a jövőben nem támogat marketingtevékenységgel PET-palackos vizet.
A Kifli.hu 2021. december 15-én tartotta a második születésnapját. A már több mint 1,5 millió rendelést teljesítő cégnél továbbra is öt érték mentén határozzák meg versenyelőnyeiket: legyen tökéletes a rendelés, mindig a vásárlónak adnak igazat, szupergyors ügyfélszolgálattal álljanak rendelkezésre, kedves futárok szállítsanak ki és apró ajándékokkal tegyék még emelkedettebbé az élményt.
2021 év végére a növekedés a következő a számokban mérhető: immáron 9000 négyzetméteres raktárral bírnak, 130 ezer vásárlóval, akik közül naponta több mint 5000-en szerzik be tőlük online az élelmiszert.
Budapesten túl Velencén és a Balatonon is kiszállítanak, 200 autóval, 150 hazai termelő bevonásával. Csaknem 14 ezer termékkel rendelkeznek, a választék 10 százaléka bio. Mindez prognosztizálja a Kifli.hu jövőbeni elvárásait: 275 százalékkal kívánja növelni vásárlóinak számát, azaz 127 ezerről 350 ezerre, valamint bevételét 211 százalékkal emelné, azaz 36 milliárd forintról 76 milliárdra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.