Három hónapos ingyenes próbaverziót biztosít a Viber az üzleti felhasználóknak
– juttatták el közleményükben.
A próbaidőszak bármely új vagy már meglévő, de társalgási üzeneteket először küldő üzleti fiók számára elérhető. A Conversational Viber Business Messages szolgáltatásához kapcsolódó promóció április 4-től június 30-ig tart a nemzetközi piacon.
Több tanulmány is bizonyítja, hogy az emberek 73 százaléka szívesebben kommunikál a szolgáltatókkal üzeneteken keresztül, mint telefonon,
ráadásul 74 százalékuk elégedettebb az üzenetküldési lehetőséggel abban az esetben, ha a megkeresésére egy valós személytől érkezik válasz. Ebből adódóan a társalgások által folytatott kereskedelem a platformok és a vásárlás találkozásával kiemelten keresetté válik, mivel ez lehetővé teszi, hogy a vállalkozások ajánlásokat tegyenek és segítséget nyújtsanak a rendelésekkel kapcsolatban, válaszokat adjanak a vásárlás során és az azután felmerülő kérdésekre, és még sok más szolgáltatást biztosítsanak közvetlenül egy üzenetküldő alkalmazásban.
A márkák aktívan használják a vállalat által nyújtott szolgáltatásokat:
az ügyfelekkel való közvetlen kapcsolat kialakítása érdekében megnyitott új Viber üzleti üzenetfiókok száma 55 százalékkal nőtt,
és a cég üzleti üzenetek száma világszerte 20 százalékkal emelkedett; köztük Magyarországon is óriási, 61 százalékos növekedésre hívta fel a vállalat a figyelmet. A Viber üzleti célú üzeneteinek száma minden piacon jelentősen nőtt,
egyes országokban akár 300 százalékos emelkedés is tapasztalható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.