Visszatérhetnek a politikai reklámok a Spotifyra – írja a Protocol. A cég 2020 elején, az amerikai elnökválasztás előtt állította le a politikai hirdetések közzétételét.
A Protocol által megtekintett vállalati prezentáció és marketing e-mail tanúsága szerint a Spotify a félidős választásokhoz közeledve ismét a politikai hirdetők felé kacsingat – két évvel azután, hogy a 2020-as amerikai elnökválasztások idején megszüntette az ilyen jellegű reklámokat a felületein.
A Spotify megerősítette a portálnak, hogy az Egyesült Államokban lassan visszatérhetnek a jelöltek és a pártok politikai hirdetései.
A politikai hirdetések 2020 eleji szüneteltetését követően az elmúlt két évben megerősítettük és továbbfejlesztettük folyamatainkat, rendszereinket és eszközeinket, hogy felelősen hitelesítsük és felülvizsgáljuk ezeket a tartalmakat
– mondta Erin Styles, a cég szóvivője.
Egy e-mailben, amelyet a vállalat a héten küldött ki a potenciális partnereknek, a Spotify azt írta, hogy a politikai hirdetések „több ezer podcastban jelennek meg a Spotifyon és azon kívül”. Egy kísérő prezentáció azt ígéri, hogy a politikai hirdetők a mesterséges intelligenciát használó rendszerük segítségével pontosan megcélozhatják kiválasztott közönségüket. Az AI azt is lehetővé teszi számukra, hogy akkor helyezzenek el hirdetéseket a podcastokban, amikor azok a célközönségük számára releváns témákat tárgyalnak.
A Protocol szerint mindezek ellenére a vállalat óvatosan közelít a politikai reklámok már egyszer hátrahagyott világához. Értesüléseik szerint csak az ismert politikai szervezetek hirdetései jelenhetnek majd meg, és azok is csak a podcastokban, az ingyenes zenestreaming-hálózaton nem. A podcastoknak pedig lehetőségük lesz arra is, hogy kikapcsolják a reklámokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.