Bill Ready, a Google korábbi kereskedelemmel és fizetéssel foglalkozó igazgatója váltja Ben Silbermannt a Pinterest vezérigazgatói posztján, aki ügyvezető elnökként folytatja tovább a munkát a vállalatnál, követve ezzel a techcégek gyakorlatát – írja a The Verge. Az új vezetőtől – aki korábban a Venmónál és a PayPalnál is szerzett tapasztalatot – profitalapú stratégiát várnak el.
A Pinteresten ötletek iránt nézelődők érdeklődésüknek megfelelő termékek közül válogathatnak, megvételre is, ami mostantól a fő profil lesz. Szolgáltatásokat is terveznek ajánlani. A Pinterestnek több száz millió felhasználója van, akik potenciális vásárlók lehetnek.
Bill Ready legfőbb feladata az lesz, hogy felpörgesse az értékesítést, méghozzá gyorsan.
A Snap, a YouTube és a Twitter is hasonló irányba halad.
Az új vezérigazgató nyakába más megoldandó feladatok is szakadtak, tennie kell azért, hogy a Pinterest kellemesebb munkahely legyen, ugyanis az elmúlt években érték kritikák a céget, többek között diszkrimináció miatt, amely nem összeegyeztethető a vállalatfilozófiával és az ambiciózus törekvésekkel, amelyek a platformra vonzanák az online vásárlókat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.