A felmérés kimutatta, hogy az amerikaiak gyorséttermekkel való elégedettsége 2,6 százalékkal csökkent az elmúlt évben. Ezzel a kategória 76 pontot ért el. Eközben a teljes körű szolgáltatást nyújtó éttermek 2021 után megtartották a 80-as pontszámukat- írta meg a New York Post.
Az ACSI még kedden tette közzé éves éttermi felmérését, ami 2021-2022-es évre vonatkozóan. Annak ellenére, hogy a gyorséttermi ételek népszerűsége csökkent az elmúlt időszakban, a Chick-fil-A megőrizte a 83-as pontszámát. Az ACSI felmérése alapján ez a legmagasabb szintet elérő étterem. A második helyre a Jimmy John's szendvicslánc és az All Other gyorsétteremláncok jutottak fel 79 ponttal. 78 pontos lett a Domino's és a KFC egyaránt 78 pontot ért el. Őket négy étterem követte 77 ponttal, ezek a Chipotle, a Panera, a Pizza Hut és a Starbucks.
A legalacsonyabb pontszámot elérő gyorséttermi lánc a McDonald's volt 68 ponttal. A legnagyobb csökkenést az előző adatgyűjtéshez képest a Dunkin' produkálta. Négy százalékot vesztett az értékéből, a 2021-es 77 pontról 74 pontra esett vissza 2022-re.
A Chick-fil-A képviselője a Fox News Digitalnak adott nyilatkozatában elmondta, hogy
Megtiszteltetés számunkra ennek a felmérésnek az eredménye és hálásak vagyunk az ügyfeleinknek, hogy az éttermünket választották. Igazán nagy öröm számunkra, hogy őket szolgálhatjuk.- mondta a szóvivő. Hozzátette, hogy több mint 170 ezer alkalmazottjuk képviseli a Chick-fil-A-t 2700 étteremben.
Ez az elismerés annak a törődésnek az elismerése, amit a nagyszerű ételek és a kedves vendégszeretet mellett találnak nálunk a vendégek. Csapatunk tagjai minden nap mindent megtesznek annak érdekében, hogy egy barátságos, vendégszerető helyet hozzanak létre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.