A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11–16. között informatikai átállást végzett, amely a tervezett időszakban sikeresen megtörtént és lezárult; az ügyfelek ismét minden ügyintézési, értékesítési és egyéb speciális szolgáltatást elérnek – közölte a telekommunikációs szolgáltató hétfőn.
Az átállás után az ügyfelek már az új ügyfélkiszolgáló rendszert használhatják, amely egyaránt elérhető a szolgáltató weboldalán az önkiszolgáló felületen, valamint a MyVodafone applikációban.
Az átállás gyakorlatilag a Vodafone–UPC-integráció utolsó lépése volt, amelynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljesen konvergens digitális szolgáltatóvá vált.
A Vodafone 21 országban üzemeltet mobil- és vezetékes hálózatot, valamint további 48 országban működik együtt számos mobilhálózattal. 2022. március 31-én több mint 300 millió mobilügyféllel, több mint 28 millió vezetékes széles sávot használó ügyféllel és több mint 22 millió tévé-előfizető ügyféllel rendelkezett, a magyar piacon több mint 3,8 millió ügyfele van.
A Vodafone a világ egyik legjelentősebb szolgáltatója az IoT (dolgok internete) területén, több mint 150 millió eszközt és platformot kapcsol össze.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.