„A Yettel Magyarország Zrt. a GVH által elfogadott felajánlásában vállalta, hogy tevőleges jóvátétel keretében
mintegy 1 milliárd 318 millió forint összegben kompenzációt biztosít a határozatban rögzített fogyasztóknak, ami ügyfelenként bruttó 7500 forintos számlajóváírást, illetve feltöltőkártyás ügyfeleknél 7500 forint egyenlegfeltöltést eredményez”
– olvasható a cég közleményében.
A kompenzáció azon lakossági előfizetőkre terjed ki, akik 2016. október 6. és 2017. október 22. között Telenor Blue tarifacsomaggal (S, M, L, XXL), 2 év hűségidővel kedvezményes feltételekkel vásároltak készüléket, és 2022. augusztus 4-én is rendelkeztek legalább egy (számlás vagy kártyás) előfizetéssel a Yettelnél.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) egymilliárd forintot is meghaladó bírsága még a Telenor-korszakból származó jogsértés miatt sújtja a telekommunikációs vállalatot. A versenyhatóság 2019 végén szabott ki jelentős bírságot a Telenor Magyarország Zrt.-re, amiért 2016 és 2017 között nullaforintosként vagy kedvezményesként hirdette egyes készülékeit, miközben azok árának egy részét beépítette az előfizetői díjba.
Hűségidővel kapcsolatos félretájékoztatás miatt vizsgálja a Telekomot a GVHA mobilszolgáltató megtévesztően népszerűsítette a hűségidő esetére kínált kedvezményeit. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.