Hónapok óta húzódik Elon Musk közösségi-média felvásárlása, a bíróság által megszabott pénteki határidő miatt azonban hamarosan pont kerül az ügy végére. A milliárdos üzletember nemrég megosztott egy videót a Twitteren, amelyen az látható, hogy meglátogatta a Twitter San Franciscó-i főhadiszállását kezében egy mosdókagylóval, ismét magára vonva a figyelmet.
Csütörtökön ezt követően Musk posztolt a Twitter-hirdetőknek a közösségi oldal megvásárlásának céljairól.
A civilizáció jövője szempontjából fontos, hogy legyen egy közös digitális városi tér
– fogalmazott az leendő tulajdonos.
Jelenleg nagy a veszélye annak, hogy a közösségi média szélsőjobboldali és szélsőbaloldali visszhangkamrákra szakad, amelyek több gyűlöletet keltenek és megosztják társadalmunkat
– tette hozzá Musk. Azt is mondta, hogy nem azért vásárolta meg a Twittert, mert annyira egyszerű üzlet volt, vagy azért, mert több pénzt akar keresni ezzel, hanem azért vágott bele, mert „segíteni akar az emberiségnek, amelyet szeret”. A milliárdos szerint a Twitter „nyilvánvalóan nem válhat mindenki számára ingyenes pokollá” – mondta. Ehelyett azt akarja, hogy
a világ legelismertebb hirdetési platformja legyen.
Pénzügyileg ugyan kifizetődő lehet az oldal eladása, más szempontból azonban nemcsak kedvező folyamatokat lehet látni a Twitternél. A közösségi oldal kutatás eredményei alapján a platform küszködik azzal, hogy a legaktívabb felhasználói – akik létfontosságúak az üzlet szempontjából – továbbra is elkötelezettek maradjanak. A kemény Twitterezőknek nevezett felhasználók csupán az összes felhasználó kevesebb mint 10 százalékát teszik ki, azonban az összes tweet 90 százaléka hozzájuk köthető, és a bevétel felét ők termelik ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.