A Budweiser gyártója, az AB InBev közölte, hogy a világbajnokság győztesének ajánlják fel az eseményen megmaradt sört – írta meg a CNN Business. A sörgyártó nagyjából 75 millió dollárral támogatta a katari labdarúgó-világbajnokságot, ezzel a rendezvény egyik főszponzora lett. Ezért a pénzért a rendezvény szervezői vállalták, hogy a szurkolók Budweisert ihatnak majd, legalábbis a meccsek előtt és után. Az utolsó pillanatban azonban Katar elgáncsolta a megállapodást, és kitiltotta az alkoholt a stadionokból. A cég innovatív módon oldja meg a problémát.
A cég Twitteren közölte, hogy az eladatlan Budweiser söröket a tornát megnyerő országba fogják szállítani. Ezt a CNN-nek is megerősítette.
Ezzel szeretnénk hozzájárulni a győztes ország szurkolóinak az ünnepléséhez
– közölte a vállalat. Hozzátették, hogy ezzel kapcsolatban még további részleteket fognak megosztani, de majd csak akkor, ha már körvonalazódik, hogy melyik két nemzet jut a döntőbe.
Két nappal a vb kezdete előtt közölték a katari szervezők, hogy az előzetes ígéretekkel szemben mégsem engedik be az alkoholtartalmú italokat a világbajnokság nyolc stadionjába.
A szurkolók a meccsek alatt az alkoholmentes Bud Zerót fogyaszthatják.
A botrányok ellenére is megéri reklámozni a világbajnokságonBár a katari focivébét sorozatos kritikák érik, a nagyvállalatok nem mondanak le az ötmilliárd néző eléréséről. |
Katar egy rendkívül konzervatív muszlim ország, ahol szigorúan szabályozzák az alkohol értékesítését és fogyasztását. Ez a rendezvény előtt is aggodalmat keltett a szurkolókban, de a rendezők megnyugtattak mindenkit, hogy nem fogják megtiltani a sörfogyasztást a vb alatt. A belépőjeggyel rendelkezők vásárolhatnak alkoholos sört, és azt el is fogyaszthatják a meccsek előtt három, illetve utána egy órával. A mérkőzés ideje alatt alapból tilos volt a sörözés.
Végül ezeket az ígéreteket felrúgva közölték, hogy az alkoholos italok értékesítését kitiltják a stadionok környékéről. Erre a hírre a Budweiser azt írta ki a Twitterre, hogy
Nos, ez kínos.
„A FIFA partnereiként több mint három évtizede vártuk, hogy világszerte aktiváljuk a világbajnokság-kampányunkat, hogy fogyasztóinkkal együtt ünnepelhessük a futballt” – írta az AB InBev szóvivője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.