A Pepsi csütörtökön indított kampányában arra ösztönzi a vásárlókat, hogy próbálják ki a Pepsi tejjel kevert változatát, és használják a #pepsiplusmilk hashtaget – írja a CNN. Azok, akik részt vesznek a karácsonyig tartó online kihívásban, készpénzt nyerhetnek.
A Pepsi és a tej kombinálása már régóta kedvelt recept a Pepsi-rajongók körében
– állítja Todd Kaplan, a Pepsi marketingvezetője.
A Pepsi „dirtysoda”-ként utal az üdítő sziruppal és tejszínnel kombinált verziójára egy népszerű TikTok-trendben. Az üdítőital-gyártó figyelemmel kíséri a TikTokot, és gyakran keresi annak módját, hogyan maradjon releváns a fiatal fogyasztók számára:
idén Lindsay Lohant, a Netflix karácsonyi filmjének, a Karácsonyi románcnak (Falling for Christmas) a sztárját kérték fel a kombináció népszerűsítésére.
A Pepsi számos recepttel próbálkozik hírverést kelteni az idei kezdeményezése körül: a Naughty & Ice recept lényege például az, hogy a kólát egy csésze tejjel, egy evőkanál tejszínnel és vaníliakrémmel keverik össze, a Cherry on Top mixben pedig a meggyes ízű kólát tejjel, két evőkanál tejszínnel és karamellás tejföllel kombinálják. A beszámolók szerint ezeknek a mixeknek sikere is van a fiatalok körében.
A TikTokon a #dirtysoda hashtag már több mint hétszázezer videóban lett megemlítve,
ezek többségében az alkotók azt mutatják meg nézőiknek, hogyan készítsék el otthon a saját üdítőjüket.
A felkapott trendvideók arra inspirálják a vállalatokat, hogy meglovagolják az aktuális trendeket, sőt néha új termékek piacra dobására is ösztönzi őket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.