Az év eleje óta közel 200 termék árát csökkentette tartósan a Lidl Magyarország – közölte a Magyarországon piacvezető kiskereskedelmi lánc. Mint fogalmaztak, a lépéssorozat célja, hogy a vásárlók számára a lehető legjobb árakat tudják biztosítani. Az intézkedésnek köszönhetően az érintett termékek akár 25 százalékkal olcsóbban szerezhetők be.
Azt írták, figyelemmel kísérik a fogyasztói igényeket és a piaci változásokat is. Így az árcsökkentésben érintett árucikkek között helyet kaptak többek között
De például a rizs ára 11 százalékkal, a vegyes virágmézé 240 forinttal, míg a 400 grammos körcikkelyes sajt ára 350 forinttal csökkent. „Hosszú és nehéz tárgyalási periódus eredményének könyvelhetjük el, hogy számos termék esetében kedvezőbb beszerzési árakban sikerült megállapodnunk beszállítóinkkal. A 200 termék mintegy fele legalább 5 százalékkal kerül kevesebbe, közel harmaduk esetében pedig 10-20 százalékkal mérsékeltük az árakat. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a következő hónapokban újabb és újabb tartós árcsökkentéssel álljunk a magyar emberek, családok mellett” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az intézkedéssel a diszkontlánc a heti akciókon felül számos további kedvezményes terméket kínál a vásárlók számára, ráadásul tartósan. Mindezeken túl további megtakarítást eredményeznek a Lidl Plus applikációban elérhető, heti szinten 10-12 akciós árucikket tartalmazó kuponok, a kaparós nyereménykártyák és a vásárlási limitek elérése után járó ajándék termékek vagy számlavégi kedvezmények is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.