A Pepsi kedden bemutatta új logóját, amelyet idén ősszel Észak-Amerikában már bevezetnek, jövőre pedig világszerte is megjelenik. Az új megjelenés hasonlít az 1990-es évekbeli verzióra, amely a marketingesek szerint megragadt az emberek agyában, de a logó új elemekkel egészül ki, amelyek modernebbé teszik a márkát – írja a CNN.
A Pepsi 125 éve létezik, és időnként frissíti a márkáját, a jelenlegit 2008-ban vezették be.
A cég közlése szerint, ha valakit arra kérnek meg, hogy emlékezetből rajzolja meg a Pepsi logóját, akkor az emberek belerakták a kóla nevét a logó közepébe, pedig az jelenleg nem is így néz ki. Ennek megfelelően alkották meg az új márkát.
Az üdítőital-gyártó cégek az elmúlt években a cukormentes termékekre és a márkaépítésre helyezték a hangsúlyt, mivel a fogyasztók egyre nagyobb számban fogyasztják az édesítőszeres termékeket. Ramon Laguarta, a PepsiCo vezérigazgatója mondta februárban, hogy a cukormentesség lesz a Pepsi márka stratégiájának középpontja az Egyesült Államokban. Az év elején a Pepsi bejelentette, hogy
a cukormentes kólának a receptjét is megváltoztatják.
„Úgy gondoljuk, hogy a kólák cukormentes szegmense továbbra is nagyon gyorsan fog növekedni az USA-ban” – mondta a vezérigazgató, megjegyezve, hogy a cukormentes termékek Európában és máshol is stratégiai cikkeknek számítanak. „Ennek érdekében a nulla cukor lesz a kommunikációs stratégiánk főszereplője” – mondta Mauro Porcini, a PepsiCo kreatív vezetője a CNN-nek. Elmondása szerint az új logó is a nullára, vagyis a „zéró cukorra” utal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.