Már a pénztárcáján is érzi a Dylan Mulvaney-vel készült marketingkampány hatását a Bud Light. A cég a transznemű influenszerre építette új kampányát, ami a visszájára sült el. Az Egyesült Államok korábban legnépszerűbb sörétől tömegesen fordulnak el a fogyasztók az új marketingstratégia miatt. Az eladásokból az is kiderült, hogy a felháborodott sörbarátok nem a terméktől, csak a márkától fordultak el.
Látható, hogy a Bud Light eladásai nagyjából akkora mértékben csökkentek, mint két legnagyobb riválisának a növekedése – erről a Beer Business Daily írt.
A múlt heti adatok szerint
a Coors Light és a Miller Lite piaci részesedése 3,5 és 3,1 százalékkal erősödött,
miközben a Bud Light veszített értékéből. Szakértők szerint ez egyértelműen azt jelenti, hogy nem a sörfogyasztás esett vissza, hanem a Bud Light termékeit választották sokkal kevesebben az USA-ban – írta meg a Fox News.
A transznemű kampányszereplővel lábon lőtte magát a Bud Light, zuhannak a söreladásokAz amerikai Bud Light sörmárka a Z generáció körében igyekezett új fogyasztókat bevonzani azzal, hogy a transznemű TikTok -sztárral, Dylan Mulvaney-vel kezdte reklámozni a termékeit. Az új marketingstratégia egy hét alatt pusztító hatással volt a cég eladásaira. |
Ugyanebben az időszakban
a Coors Light eladásai 10,6 százalékkal nőttek, miközben a Miller Lite 11,5 százalékkal több sört adott el a.
A Bud Light esetén az április 15-én véget ért héten 21 százalékos eladáscsökkenést jelentettek.
A hétvégén a Bud Light marketingalelnökét, aki az ötletgazdája volt a Dylan Mulvaney-kampánynak, elbocsátották. Helyét a Budweiser globális marketingalelnöke, Todd Allen vette át. Egy jelentés szerint a cég az Origin Advocacy tanácsadóit, Sean McLeant és Emily Lynchet is bevonta a tűzoltásba.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.