Tovább zuhannak a Bud Light sörmárka eladási számai, a Beer Business Daily szaklap adatai szerint az éttermeken kívüli értékesítési volumen 26,1 százalékkal volt kevesebb április utolsó hetében, mint tavaly ilyenkor. Egy héttel ezelőtt ez a szám 21,1 százalék volt, tehát kijelenthető, hogy nem sikerült a tűzoltás, a márkát gyártó Anheuser-Busch egyre nagyobb bajban van.
A Bud Light márciusban kezdett meglepő kampányba, amellyel a fiatalabbakat akarták megszólítani. A kampány arcának a transznemű TikTok-sztárt, Dylan Mulvaney-t kérték fel, de nagyon csúnyán elszámolták vele magukat.
A sört fogyasztók ugyanis elképesztő ütemben kezdtek elfordulni a márkától, már az első hetekben estek az eladások, azóta pedig még súlyosabb a helyzet, mert ezek a fogyasztók nem tűntek el, egyszerűen csak a rivális márkákat kezdték el vásárolni. A negatív hatást az Anheuser-Busch a saját zsebén is érezheti, mert a részvényeinek az értéke is jelentősen esett az elmúlt hetekben.
A Fox News közben arról ír, hogy a cég próbálja menteni a menthetőt. Az egyik első lépésükkel letiltották a kommentelést a Mulvaney-vel készült reklámok alatt, majd szépen lassan hátrébb sorolták azokat, és új videókkal jöttek ki. Az egyik ilyenben már csak fiatalok egy csoportja iszogat egy country zenei fesztiválon, szó sincs immár a transzneműségről. Igaz, kommentelni ezt sem lehet.
A reklámot csütörtök éjjel mutatták be, és azóta már több mint 10 millióan látták. Szakértők szerint ezzel új irányba akarják terelni a márka reklámkampányát, és az is elképzelhető, hogy teljesen dobják a transznemű tiktokkert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.