Valószínűleg tankönyvi példává válik majd az Anheuser-Busch vállalat irgalmatlan melléfogása a Bud Light sörrel kapcsolatban. Ahogy arról lapunk is többször beszámolt: a Dylan Mulvaney transznemű TikTok-hírességgel készült kampány bődületesen rosszul sült el, kvázi lábon lőtte magát a cég, mert a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni, ahogyan a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik.
A problémát csak néhány hét után ismerte fel a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch óriásvállalat, de akkor igyekeztek minél gyorsabban eloltani a tüzet. Előbb szabadságra küldték a felelősöket, majd kirúgták a külsős marketingtanácsadóikat és április végén új kampányt indítottak, amelyben már csupán egyszerű amerikai fiatalok kortyolgatják békésen a sört.
Ennek ellenére a veszteségeket már nehéz lesz visszafordítani, becslések szerint mintegy ötmilliárd dollárba fájhat a cégnek a fiaskó, ennyivel eshetett a vállalat értéke.
A Fox News értesülései szerint ráadásul az Anheuser-Busch megpróbál mindent a külsős csapatra fogni, esdeklő levelet küldött a viszonteladóknak, hogy tartsanak ki a márka mellett, a cég megtette a szükséges lépéseket.
A levélben kiemelték, hogy az érintett Bud Lightokat, amelyek dobozán Mulvaney arca virított, nem a cégnél készültek, azokat szintén a külsős marketingcsoport gyártotta le a reklámfogáshoz.
A marketingesek több száz influenszernek küldenek szét hasonló, személyes csomagokat, ez csak egy volt közülük
– fogalmaztak a körlevélben.
A cég vezérigazgatója, Michel Doukeris már azt is bejelentette, hogy a nyáron háromszorosára növelik a marketingköltéseiket, hogy visszacsábítsák a fogyasztókat. Hogy ez pontosan mire lesz elég, egyelőre nem tudni. A Fox News megkereste a céget, de nem kaptak választ kérdéseikre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.