Kétmilliós kezdőtőkével indult, mára viszont bruttó 500 millió forint bevételt produkál a menstruációs bugyit gyártó This is Redy – olvasható a Rossmann sajtóközleményében. Molnár Dóra cége eddig csak online értékesített és már így is sikeres volt, most viszont offline is elérhetőek lesznek a fehérneműik. A This is Redy termékei a Rossmann drogérialánc polcaira kerül fel.
A menstruációs bugyik egyrészt hiánypótló termékek, másrészt a fenntarthatóságot is támogatják
– mondta a Rossmann senior beszerzője, Horváth Tokaji Hajnalka. Hozzátette, hogy az indulásuk utáni első három hónapban már egyértelmű volt, hogy a termék sikeres lesz, mivel a kereslet óriási volt az első pillanattól. Mivel mosható és újrahasznosítható termékekről van szó, így csökkenti a hulladékmennyiségét. Emellett a nők menstruációs periódusát is könnyebbé teszi, így a beszerző szerint emiatt teljes mértékben illik a kínálatukba a This is Redy termékcsaládja.
Gigászi boltot nyitott Magyarországon a Rossmann – Félmillió vásárlót szolgálnának kiAz üzletet a legfrissebb német koncepciót követve alakították ki. További bővítésre is készülnek tíz helyszínen. |
Jelenleg minden üzletben megtalálható két menstruációs alsóneműjük, ez hamarosan bővülni fog, a webshopunkban pedig további termékek vásárolhatók meg
– mondta Horváth Tokaji Hajnalka.
A This is Redy menstruációs alsóneműi kizárólag a Rossmann kínálatában lesznek elérhetők. Jelenleg a termék bevezetési időszaka és a promóció zajlik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.