A Twitter tulajdonosa vasárnap bejelentette, hogy a következő hetekben új arculatot kap a médiaplatform, beleértve annak ikonikus logóját is. A 2006-ban alapított Twitter több mint egy évtizede használja az élénk, világszerte ismert kék madár emblémáját.
A CNN beszámolt arról, hogy a cég már le is cserélte X-re a madárlogóját , Elon Musk pedig hétfőn jelentette be, hogy az X.com már a Twitter.com-ra mutat.
A madarat áprilisban már egyszer ideiglenesen megváltoztatták – akkor az egyik legismertebb mém kriptovaluta, a dogecoin shiba inu kutyája volt a platform logója, ami hozzájárult a gyors piaci növekedéséhez.
A vállalatot széles körű kritika érte a felhasználók és a marketingszakemberek részéről, amikor a hónap elején bejelentették: a Twitter korlátozni fogja azt, hogy naponta hány tweetet olvashatnak a felhasználók.
A napi korlátozások segítettek a Meta tulajdonában lévő rivális szolgáltatás, a Threads növekedésében, amely az indulást követő öt napon belül átlépte a 100 millió regisztráltat.
A Twitter legutóbbi bonyodalma egy múlt héten benyújtott perhez kapcsolódik. A vád szerint a cég legalább 500 millió dollár végkielégítéssel tartozik a korábbi alkalmazottaknak. Mióta Musk felvásárolta, a cég a költségek csökkentése érdekében elbocsátotta alkalmazottainak több mint a felét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.