A Kúria is helybenhagyta a Fővárosi Kormányhivatal döntését, így a fogyasztóvédelmi jogsértés miatt kiszabott 200 millió forintos bírságot a légitársaságnak meg kell fizetnie – jelentette be pénteken honlapján a Budapest Főváros Kormányhivatala.
A hivatal még 2020 áprilisában indított fogyasztóvédelmi hatósági eljárást, amely megállapította, hogy a Ryanair DAC légitársaság a 2020. február 18-i Budapest – Gran Canaria járatának késése kapcsán az ellátási és tájékoztatási kötelezettségét elmulasztotta, illetve tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot valósított meg.
A kormányhivatal közleményében emlékeztetett: feladata az, hogy mint fogyasztóvédelmi hatóság megvédje az utasokat, akikkel szemben tisztességtelen módon járt el az ír központú fapados légitársaság.
A Ryanairnek nem először kell mélyen a zsebébe nyúlnia, hosszas huzavona után áprilisban született döntés arról, hogy a légitársaságnak meg kell fizetnie a fogyasztók megtévesztése miatt kiszabott 300 millió forintos bírságot.
Két budapesti útvonalát is megszünteti novembertől a RyanairBezárja két, a téli időszakra meghirdetett budapesti útvonalát a Ryanair. Az intézkedés egy brit és egy svéd úti célt érint. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.