Magyarországon is partner márkaüzlettel bővíti kínálatát a Fjällräven túramárka. Az Európában mostanáig tizennégy üzlettel rendelkező svéd outdoor márka termékei 2010 óta érhetőek el a hazai vásárlóknak. Piaci jelenlétének további erősítése érdekében a Fjällräven augusztus 15-én nyitja meg első magyarországi partner márkaboltját a budapesti MOM Park bevásárlóközpontban.
A cég közleménye szerint az 1960-as alapítása óta a Fjällräven célja a természetjárás népszerűsítése. Emellett a márkának kiemelten fontos cél a természet megóvása, éppen ezért fejlesztéseik során alapvető szempont, hogy termékeik a lehető legteljesebb mértékben segítsék a környezet megóvását (legyen szó anyagválasztásról, tartósságról, vagy funkcionalitásról), valamint hangsúlyt fektetnek a természetjárók edukálására is.
A Fjällräven Európában tizennégy márkaüzletet működtetett. Ez a hálózat bővül most tovább az első magyarországi partner márkabolttal, amely augusztus 15-én nyitja meg kapuit Budapesten.
„Több mint 14 éve léptünk be termékeinkkel a magyar piacra, és azóta a prémium minőséget képviselő, funkcionális és fenntartható outdoor termékek iránti kereslet növekedése mellett örömmel tapasztaltuk, hogy a márka hazai kedvelői egy aktív, természetszerető közösséggé kovácsolódtak.
Mi is sok új barátságot is kötöttünk: így tekintünk vásárlóinkra és partnereinkre. Az elmúlt évek építkezésének eredményeként legújabb európai márkaüzletünk most Budapesten nyithatja meg kapuit, és így termékeink immár teljes választéka elérhetővé válik a magyar túrázók számára. Ennek köszönhetően pedig, eredeti küldetésünknek megfelelően még több embert ösztönözhetünk a természet felfedezésére” – mondta Harald Heim, a Fenix Outdoor Emerging Markets operatív vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.