A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű-szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről.
A felmérés szeptember elején kezdődik, és két hónapon át tart, ezalatt csaknem húszezer víziközmű-felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.
A MEKH a hazai víziközmű-szolgáltatást ellátó 38 szolgáltatóval idén harmadik alkalommal készíti el az ágazat Felhasználói Elégedettségi Felmérését. A vizsgálat egyik fő célja, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak ügyfeleiktől tevékenységük megítéléséről. A legutóbbi, 2020-as felmérésben mintegy másfél millió válasz érkezett a víziközmű-szolgáltatások minőségéről.
A kérdezőbiztosok – a felmérés megkezdése előtt – minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is.
A hivatal arra kéri a fogyasztókat, hogy megfontolt válaszaikkal segítsék a kérdezőbiztosok munkáját, hogy a szolgáltatók minél pontosabb visszajelzést kaphassanak tevékenységükről. Ez az alapja annak, hogy az ágazat szereplői a fogyasztói igényekhez igazodva tudják fejleszteni szolgáltatásaikat
A vizsgálat eredménye a hivatal honlapján a program lezárása után lesz olvasható. A víziközmű-ágazatban végzett korábbi felhasználói elégedettségi vizsgálat eredménye megtalálható a MEKH oldalán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.