Csaknem nyolcvan divat- és dizájnmárka termékeit mutatta be tavaly a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) által megvalósított Fashion & Design Autumn tematikus rendezvénysorozat két nemzetközi és három magyarországi eseményen – közölte az ügynökség.
A 2021-ben először megvalósított programsorozaton részt vevő alkotók először Párizsban és Milánóban, majd Magyarországon bizonyíthatták tehetségüket több tízezer forgalmazó, szakember és érdeklődő előtt.
Divatbemutatók, lakberendezési kiállítások, kerekasztal-beszélgetések, digitális konferencia és számos egyéb színes program tette még izgalmasabbá a tavalyi őszt, platformot teremtve ezzel a magyar tervezők bemutatkozásának – idézte fel közleményében a Magyar Divat & Design Ügynökség.
Mint emlékeztetettek, szeptemberben a párizsi Maison&Objet lakberendezési szakkiállításon, azután pedig a milánói divathéten tűntek fel a magyar márkák. Októberben Magyarországon folytatódtak a programok: második alkalommal nyitotta meg kapuit a 360 Design Budapest kiállítás, azt követően
a 2022-es tavaszi–nyári divattal ismerkedhettek meg az érdeklődők a Budapest Central European Fashion Week keretében.
A tavalyi programsorozat a Budapest Fashion & Tech Summit divatipari konferenciával zárult.
„Ügynökségünk 2021-es rendezvényei között kiemelt szerepet kaptak a Fashion & Design Autumn programjai, amelyek a hazai stabilitás támogatása és az export növelése érdekében valósultak meg. Az eseménysorozat keretében itthon közel 10 ezer, külföldön még ennél is több ember látta élőben a magyar tervezők munkáit, míg az online térben több mint félmillió érdeklődő követte az eseményeket. A divatipari konferenciánkon csaknem 40 szakmai előadót köszönthettünk az online térben – idézi a közlemény a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatóját, Bata-Jakab Zsófiát, aki hozzátette:
regionális és nemzetközi viszonylatban egyaránt hatalmas előrelépés volt számunkra az elmúlt időszak, sikerült szorosabbra fűznünk V4-es kapcsolatainkat és megszilárdítanunk régiós szerepünket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.