BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Díjnyertes kampány főszereplője volt a ValMar

Közel kilencven pályázat jutott a döntőbe, ahol a social-TikTok kategóriában ezüstdíjat nyert a Színezz szavakkal! kampány.

Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a ValMar egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó, a Stabilo írószergyártó és a Lounge Group közös kampányát a napokban szakmai díjjal jutalmazták.

Fotó: Lounge Group

Január végén adták át a budapesti Extra szórakozóhelyen az idei Pixel Perfect Awards díjakat, amelyekkel a legjobb digitális reklámmegoldásokat jutalmazták. Közel 90 pályázat jutott a döntőbe, ahol a social-TikTok kategóriában ezüstdíjat nyert a Színezz szavakkal! elnevezésű kampány, amelynek tervezéséért és lebonyolításáért a Lounge Group ügynökség felelt.

„Nagyon bíztunk benne, hogy a szakmai zsűri is győzelemre érdemesnek találja a projektet. Számos izgalmas eleme volt a kampánynak, leginkább talán a TikTokkal való együttműködés és mozgástér feltérképezése, mindennek köszönhetően számos tapasztalatot szereztünk, ez a lendület visz minket tovább 2023-ban is” – mondta Pokol Dorothea, a kampányt lebonyolító Lounge Group média csapatvezetője.

Sótonyi Péter, a Stabilo ügyvezető igazgatója elmondta:

A kampánnyal valami megszokottól eltérő, formabontó célcsoportot szerettünk volna elérni, és ez a díj is azt bizonyítja, hogy sikerült.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.