Johnny Depp több mint húszmillió dolláros, három évre szóló reklámszerződést írt alá a Diorral, ami túlszárnyalja az Alkonyat-filmek sztárja, Robert Pattinson korábbi, tizenkétmilliós megállapodását,
amit szintén a Dior ajánlott, akkor épp az Homme parfüm képviseletéért.
Ehhez képest a Chanelnek anno hétmillió dollárba került, hogy Brad Pitt elhitesse a vásárlókkal, hogy ő is az ikonikus No. 5-t tenné a kosarába. Az Armaninak pedig négymilliórba a Chris Pine-nal kötött szerződése.
Bár a legújabb Dior-információt sem a francia divatmárka, sem a színész képviselete nem erősítette meg, az biztos, hogy A Karib-tenger kalózainak sztárja 2015 óta a Dior Sauvage nevű parfümjének arca, és a vad rockerimázst díjazó cég Depp legutóbbi botrányai ellenére sem ejtette a színészt.
Pedig a vállalatra komoly nyomás nehezedett, miután Depp elvesztette a The Sun ellen 2020-ban indított rágalmazási pert, amely során a színész amiatt fordult a bírósághoz, mert a brit lap feleségverőnek nevezte egy cikkében.
Depp piacképessége tavaly viszont igencsak javult, miután győzött az exneje, Amber Heard elleni nagy figyelemmel kísért perben, és a bíróság úgy ítélte meg, a színésznő a párkapcsolati erőszakról írt újságcikkében rágalmazta a színészt.
A döntés után a Dior Sauvage eladásai az egekbe szöktek
– Bernard Arnault, a Dior anyavállalata, az LVMH- vezérigazgatója egy nyilatkozatában kiemelte, a parfüm sikerét egyértelműen a színész rosszfiústílusának is köszönhetik.
Depp – aki nemrég nem kapott asztalt egy budapesti étteremben – új filmjével, a Jeanne du Barry című történelmi drámával, amelyben XV. Lajos királyt alakítja, óriási sikert aratott két napja Cannes-ban. Jelenleg első rendezésére készül, ősszel kezdi forgatni a Modi című filmet, amely Amedeo Modigliani olasz képzőművész életéről szól, többek között Al Pacino szereplésével.
A legnagyobb sztárokért óriási összegekkel versengenek a világcégek.
David Beckham nevéhez például egy extrém, 160 millió dolláros reklámszerződés kötődik, amit az Adidasszal hozott tető alá, és ami
azért is különleges, mert a hírek szerint a megállapodás olyannyira határozatlan idejű, hogy a sportoló élete végéig tart.
A márkákat ez nem tartja vissza attól, hogy egyéb termékeket is a sportoló arcával adjanak el, szinte felsorolhatatlanul sok nagyvállalat, köztük a H&M, a Breitling, a Burger King, a Sainsbury’s vagy a Samsung is hirdetett Beckhammel.
George Foreman legendás bokszoló egy korábban kevésbé ismert grillmárkával állt össze, és a nevéből Foreman Grillsként tovább élő cég termékei hihetetlenül sikeresek lettek. A Salton Electric Grills ezért 137,5 millió dolláros szerződést kötött vele.
Sofia Vergara színésznő reklámbevételei 2011-ben nagyjából 157,5 millió dollárt tettek ki, amelyek olyan jól ismert cégektől érkeztek, mint a Pepsi, a CoverGirl, a Head & Shoulders és a Quaker Oats.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.