BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Johnny Depp: a legmenőbb rosszfiú megint nagyot kaszál

A héten Johnny Depp 20 millió dolláros Dior-szerződése borzolta fel a kedélyeket, miközben évek óta David Beckham vagy Sofia Vergara is szép summát tesz zsebre azoktól a márkáktól, amelyek az arcukkal szeretnék reklámozni a termékeiket. Mutatjuk, mennyit.

A Variety magazin szerint 

Johnny Depp több mint húszmillió dolláros, három évre szóló reklámszerződést írt alá a Diorral, ami túlszárnyalja az Alkonyat-filmek sztárja, Robert Pattinson korábbi, tizenkétmilliós megállapodását

amit szintén a Dior ajánlott, akkor épp az Homme parfüm képviseletéért. 

Daily Life In Milan
A billboard showing actor Johnny Depp promoting Dior aftershave Sauvage in Milan, Italy on October 6, 2021.  (Photo by Beata Zawrzel/NurPhoto) (Photo by Beata Zawrzel / NurPhoto / NurPhoto via AFP)
Depp és a Sauvage parfüm neve összeforrt. Fotó: AFP

Ehhez képest a Chanelnek anno hétmillió dollárba került, hogy Brad Pitt elhitesse a vásárlókkal, hogy ő is az ikonikus No. 5-t tenné a kosarába. Az Armaninak pedig négymilliórba a Chris Pine-nal kötött szerződése.

SAN FRANCISCO, USA - OCT 5, 2015: Johnny Deppe on Sauvage Dior promo of San Francisco. San Francisco is the cultural, commercial, and financial center of Northern CaliforniaSAN FRANCISCO, USA - OCT 5, 2015: Johnny Deppe on Sauvage Dior promo of San Francisco. San Francisco is the cultural, commercial, and financial center of Northern CaliforniaSAN FRANCISCO, USA - OCT 5, 2015: Johnny Deppe on Sauvage Dior promo of San Francisco. San Francisco is the cultural, commercial, and financial center of Northern California
A híres Macy’s áruház sem maradhatott Dior-plakát nélkül. Fotó: Shutterstock

Bár a legújabb Dior-információt sem a francia divatmárka, sem a színész képviselete nem erősítette meg, az biztos, hogy A Karib-tenger kalózainak sztárja 2015 óta a Dior Sauvage nevű parfümjének arca, és a vad rockerimázst díjazó cég Depp legutóbbi botrányai ellenére sem ejtette a színészt. 

Pedig a vállalatra komoly nyomás nehezedett, miután Depp elvesztette a The Sun ellen 2020-ban indított rágalmazási pert, amely során a színész amiatt fordult a bírósághoz, mert a brit lap feleségverőnek nevezte egy cikkében. 

Depp piacképessége tavaly viszont igencsak javult, miután győzött az exneje, Amber Heard elleni nagy figyelemmel kísért perben, és a bíróság úgy ítélte meg, a színésznő a párkapcsolati erőszakról írt újságcikkében rágalmazta a színészt

A döntés után a Dior Sauvage eladásai az egekbe szöktek

– Bernard Arnault, a Dior anyavállalata, az LVMH- vezérigazgatója egy nyilatkozatában kiemelte, a parfüm sikerét egyértelműen a színész rosszfiústílusának is köszönhetik. 

Depp – aki nemrég nem kapott asztalt egy budapesti étteremben – új filmjével, a Jeanne du Barry című történelmi drámával, amelyben XV. Lajos királyt alakítja, óriási sikert aratott két napja Cannes-ban. Jelenleg első rendezésére készül, ősszel kezdi forgatni a Modi című filmet, amely Amedeo Modigliani olasz képzőművész életéről szól, többek között Al Pacino szereplésével. 

David Beckham flaunts charm to fascinate fans to endorse adidas in Guangzhou
Beckhamért megőrülnek a világmárkák. Fotó: Zhong Zhenbin


A legnagyobb sztárokért óriási összegekkel versengenek a világcégek. 

David Beckham nevéhez például egy extrém, 160 millió dolláros reklámszerződés kötődik, amit az Adidasszal hozott tető alá, és ami 

azért is különleges, mert a hírek szerint a megállapodás olyannyira határozatlan idejű, hogy a sportoló élete végéig tart. 

A márkákat ez nem tartja vissza attól, hogy egyéb termékeket is a sportoló arcával adjanak el, szinte felsorolhatatlanul sok nagyvállalat, köztük a H&M, a Breitling, a Burger King, a Sainsbury’s vagy a Samsung is hirdetett Beckhammel. 

George Foreman legendás bokszoló egy korábban kevésbé ismert grillmárkával állt össze, és a nevéből Foreman Grillsként tovább élő cég termékei hihetetlenül sikeresek lettek. A Salton Electric Grills ezért 137,5 millió dolláros szerződést kötött vele.

Modern Family actress Sofia Vergara featured in the Pepsi Adverts in Time Square, New York. USA
Modern Family actress Sofia Vergara featured in the Pepsi Adverts in Time Square, New York. Times Square is the major commercial intersection in Midtown Manhattan, New York City, at the junction of Broadway and Seventh Avenue and stretching from West 42nd to West 47th Streets. Time Square, New York, USA. 27th April 2012. Photo Tim Clayton (Photo by Tim Clayton/Corbis via Getty Images)
A Pepsi sosem spórolt a sztárokkal megspékelt reklámkampányain – itt épp Sofia Vergara. Fotó: Getty Images

Sofia Vergara színésznő reklámbevételei 2011-ben nagyjából 157,5 millió dollárt tettek ki, amelyek olyan jól ismert cégektől érkeztek, mint a Pepsi, a CoverGirl, a Head & Shoulders és a Quaker Oats. 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.