A Nanushka megnyitotta új New York-i boltját, amely most a Soho szívében, a Mercer Street 27-es szám alatt található. A Matteo Corbellini, olasz építész által tervezett új üzlet felfrissült teret kínál a Nanushka közösségének fogadására a városban. Corbellini, aki a folyamatosan változó, alakuló tér tervezés híve, egy milánói vacsorán ismerkedett meg Sándor Szandra magyar divattervező márkájával, amelyet az általa tervezett Villa Clea művészeti térben tartottak, a kapcsolat és szinergia rögtön evidensé vált.
A tér továbbra is ugyanazzal a csapattal dolgozik, hogy nyugodt és gördülékeny környezetet teremtsen, egyedülálló térélményt kínálva, amelyet az „ideiglenes menedék” ötlete ihletett. A Nanushka alapvető fenntarthatósági ethoszát tükrözve, valamint meleg és hívogató környezetet építve a design nyugtató teret teremt a város nyüzsgő energiája elől, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy belépjenek a Nanushka világába
A tér a budapesti atelierjából származó jellegzetes Nanushka szövetek felhasználásával készült,
és egy olyan egyedi keretben van összeállítva, amely elmossa a határvonalat a stabilitás és a mozgás között. Egyes dizájnelemek rögzítettek maradnak, míg másokat mobilra terveztek, így egy dinamikus és folyamatosan fejlődő környezetet teremtenek. A berber sátor struktúrája által ihletett üzlet kialakítása a nomád energiát emeli ki, miközben magával ragadó élményt kínál.
A belső teret Allina Corbellini for Lunaa által készített, feketére lakkozott fémbútorok kapják. A látható hegesztéssel összerakott nyers fémdarabok a varrás mesterségét tükrözik a szövetben, míg a tér textíliái a redőkön és a hullámzásokon keresztül lágy, organikus formákat hoznak létre.
Az eredmény a szövet és a textúra ünnepe,
amely jól tükrözi a Nanushka időtlen és átgondolt dizájnra való összpontosítását.
A Nanushka 27 Mercer Street a könnyedség és a rugalmasság meleg keverékét testesíti meg, és a Nanushka vásárlói egy új élményként tudják a vásárlást megtapasztalni egy olyan térben, amely egyszerre érződik megalapozottnak és frissnek.
A Golden Globe-díjas amerikai színésznő, Kate Hudson a legújabb, márciusi videóklipjében a híres magyar márkában, a Nanushkában tűnt fel. A Nanushka divatmárka eddig is jelentős nemzetközi sikereket ért el, sok híresség mutatkozott már benne. Korábban olyan hírességek viseltek már Nanushkát, mint Selena Gomez, aki a magyar márkában jelent meg a NBC The Kelly Clarkson Show című műsorában. Justin Bieber a 2021-es Super Bowl alkalmával tette fel Nanushka Gimme típusú napszemüvegét, illetve nem rég ismét lencsevégre kapták a magyar márka darabjaiban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.