BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Szponzor logó
Szponzorált tartalom
Szponzorált tartalom

Club Sandwich üzleti konferencia önfejlesztő vállalkozóknak (X)

Ha ősz, akkor tanulás és fejlődés. Erre az egyik izgalmas lehetőséget a Club Sandwich konferencia kínálja a vállalkozók számára. Október 13-án, a Lurdy Ház Konferencia- és rendezvényközpontjában az Eon, a Kifli.hu vagy a Viwa Vitaminwater előadói osztják meg tapasztalataikat, az előadások között pedig szervezett kapcsolatépítő intermezzók várják az együttműködési lehetőségeket kereső cégvezetőket.
Kép: PR cikk kép Fotó: CPCC Kft.

Az egyedi üzleti rendezvény alapkoncepciója, hogy a nagy előadásokat mindenki meghallgathassa, a kapcsolatépítő résznél pedig egy-egy szektor szereplői kerüljenek közös asztalhoz, hogy az összes résztvevő a számára releváns területen mozgó emberekkel találkozzon.

„Többévnyi rendezvényszervezői és kapcsolatépítési tapasztalat alapján terveztük meg a kerekasztalos ismerkedési formát. Ennek lényege, hogy egyszerre mindig 8-10 emberrel beszélgetsz, bensőséges hangulatban, a moderátorok pedig folyamatosan segítik a gördülékeny társalgást”, árulja el Csősz Péter, a Club Sandwich konferencia megálmodója.

PR cikk kép
Fotó: CPCC Kft.

„Sokan azért is kedvelik ezt, mert nem kell nagy tömeg előtt kiállva elmondani a bemutatkozást, mégis tudnak találkozni azzal, aki számukra jó kapcsolódási pont lehet”,  teszi hozzá a szervező.

Gyakorlati tapasztalattal rendelkező előadók, színes kiállítók

  • Varga Dani, a szelíd tőzsdecápa és az érthetőpénz.hu tulajdonosa nyitja az előadások sorát, aki közös gondolkodásra hív a válsághelyzetekre való felkészülésről és a befektetésekről.
  • Kis Krisztián, az E.ON solution marketing kiemelt szakértője a Hogyan épül fel egy kommunikációs stratégia és hogyan küzdhetsz meg és fordíthatod az előnyödre a folyamatosan változó piaci körülményeket? című előadással készül a hallgatóságnak.
  • A networking esemény után Sárközi Péteré lesz a színpad, aki a Kifli.hu kereskedelmi tervezési vezetőjeként arról osztja meg tapasztalatait, hogyan válhat piacvezetővé egy új cég a multinacionális vállalatok mezőnyében is.
  • Szabó Attila előadásának címe: 5 eszköz, hogy ne csak beszélj, hanem hallgassanak is rád. A retorika eszköztárával segít abban, hogy bármilyen kommunikációs szituációban eredményesebbek lehessünk vezetőként.
  • Az előadók sorát pedig Kaszás Attila zárja, aki egy személyben a VIWA Product Europa ügyvezetője, producer, a Marketing Szövetség HoReCa és Event Tagozatának elnöke. Témája a márkaépítés és a marketing, mind hazai mind nemzetközi terepen.
PR cikk kép
Fotó: CPCC Kft.

A konferencia központjául szolgáló kiállítói részen vállalkozók színes forgatagával találkozhatnak az érdeklődők, lesz köztük gazdasági társasjáték, reklámajándék, nyílászárók, PR ügynökség, applikációfejlesztők, valamint egészségüggyel kapcsolatos termékek és szolgáltatások.

A terített svédasztalról minden fejlődni vágyó vállalkozó azt tehet a szendvicsébe, amit ő szeretne.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.