Elindította csütörtökön az indiai Tata Group várva várt e-kereskedelmi szuperalkalmazását, amely a ruházati cikkektől a repülőjegyekig szinte mindent kínál, és megpróbál jelentős részesedést szerezni a szubkontinens gyorsan növekvő piacán, amelyet jelenleg az Amazon, valamint a Walmart Flipkart nevű leánya ural.
A Tata Neu, amely már körülbelül két éve készül az indulásra, egységes platformon kínálja majd a csoporthoz tartozó cégek, mint például Westside divatcég, az Air Asia légitársaság, a Taj szállodacsoport és a BigBasket online élelmiszerbolt termékeit.
"Célunk, hogy egyszerűbbé és könnyebbé tegyük az indiai fogyasztók életét" - mondta a Tata elnöke, N Csandraszekaran a LinkedIn-en.
A több mint 150 éves cég, amely 2020-21-ben 103 milliárd dolláros bevételt ért el, vezető szereplő az acélgyártásban, az IT-ben és a közüzemi szolgáltatások terén is, ám nemzetközileg leginkább a Jaguar Land Rover luxusautó-márkáról ismert.
A Tata kiterjedt offline kiskereskedelmi portfólióval is rendelkezik, beleértve a Starbucks-szal létrehozott közös vállalatot. Divat- és óraboltjai mindenütt jelen vannak az indiai főutcákon, és Zara üzleteket is üzemeltet.
Annak ellenére, hogy 2016-ban már elindította a Tata CliQ online piacteret, a csoport eddig csak kis hal volt az indiai e-kereskedelmi piacon, amelynek értékét 2026-ra nagyjából 200 milliárd dollárra becsülik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.