Október 1-jétől a Decathlon hazai üzleteinek polcairól lekerülnek a PET-palackos termékek, a márka ezek forgalmazását megszünteti – derül ki a VG-hez eljuttatott közleményből. Az egyszer használatos műanyag csomagolású termékek kivezetésével – tették hozzá – az üzletlánc közel 300 millió forintos bevételről mond le éves szinten. A polcokról lekerülő, nem értékesített, csaknem 20 ezer PET-palackos italt a Decathlon jótékonysági célra ajánlja fel.
A Decathlon áruházak közül Magyarország boltjai a másodikak Európában, amelyek örökre megválnak a PET-palackoktól, annak ellenére, hogy a vásárlók körében népszerűek.
2022 első fél évében hozzávetőleg 400 ezer darab PET-palackos terméket értékesítettek az áruházakban, köztük vizeket, ízesített és izotóniás italokat.
A márka a palackozott üdítők helyettesítésére bátorítja a vásárlókat, az áruházakban folyamatos az ivókutak telepítése, ahol bárki ingyenesen megtöltheti majd a kulacsát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.