Az ellátásbiztonság terén kiemelkedő teljesítményt nyújtanak a kiskereskedők, pedig a koronavírus-járvány és az orosz–ukrán háború megzavarta a piacok stabilitását, valamint az árstop és a madárinfluenza is hatással van a készletekre – nyilatkozta a Növekedés.hu-nak Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője. Ez főleg a hazai beszállítók érdeme, ugyanis a portál emlékeztet rá, hogy a SPAR kereskedelmi forgalmának 87,5 százalékát az élelmiszerek teszik ki,
amelyek 92,9 százaléka magyar beszállítóktól érkezik.
Az Aldi szerint egyelőre nincs készlethiány semmiből, bár a megnövekedett kereslet miatt néha előfordulnak kiszállítási csúszások, de ez alapvetően nem befolyásolta a termékek elérhetőségét, inkább napon belül és csak egy-egy üzlet esetében volt tapasztalható hiány. Arra a kérdésre, hogy milyen módon változtak a vásárlási szokások a válság miatt, éreznek-e bármilyen válságot a vevőknél, a SPAR közölte: a saját márkás termékeik forgalma az elmúlt hónapokban 25 százalékról 30 százalék körüli értékre nőtt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.