Bár az Extreme Digitalnál már múlt pénteken (november 16-án) lezajlott a Black Friday, az első órák statisztikái alapján a november 23-i forgalom is megközelíti a múlt héten regisztrált és minden idők legmagasabb értékét. Ez részben annak köszönhető, hogy a fogyasztók egyre inkább összehasonlítják az ajánlatokat, nem ugranak bele fejvesztve a vásárlásba.
Másrészt arra vezethető vissza, hogy a vásárlók november utolsó két hetében folyamatosan számítanak az akciókra, a cég és erre reagálva vezette be az „Őrült hét” kampányát.
Ez a november 23-án elrajtolt a fekete péntekivel azonos kaliberű, 21 ezer féle termék érhető el a keretében.
A látogatottsági statisztikákból az is kiderül, hogy az „Őrült hét” kampány alatt másképpen viselkednek a vásárlók, mint a vállalat múlt heti Black Friday-én:
a keresések és a termékadatlapok megnyitásának száma azt mutatja, hogy a látogatók szimultán böngészik a hazai webáruházak fekete pénteki akcióit, hogy összehasonlíthassák az árakat egymással.
Ennek megfelelően míg az Extreme Digital fekete péntekén a szokásos slágertermékek, így az elektronikai cikkek (okostelefon, laptop stb.) fogytak a leginkább, ezúttal a konyhai és háztartási kisgépek, valamint a szépségápolási cikkek fogytak nagy számban.
A mai napon számos kis, egy-egy termékcsoportra fókuszáló webáruház is fekete péntekezik, saját akcióikkal azonban hozzánk is forgalmat terelnek, ugyancsak az árak összehasonlítása miatt
– mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-tulajdonosa.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.