Az online kereskedés idén húsvétkor másfélszer annyi rendelést szolgál ki, mint tavaly ilyenkor, a boltbezárások miatt a csomagpontos átvétel népszerűsége is jelentősen nőtt – derül ki az eMAG magyarország közleményéből.
A koronavírus-járvány tavaly márciusi első hullámához képest az webáruház idén márciusban csaknem másfélszer több rendelést szolgál ki.
A webshop forgalma különösképp a húsvét közeledtével növekszik, de a logisztikai háttér és a futárszolgálatok továbbra is megbirkóznak a szokásosnál több kiszállítandó termékkel.
A legnépszerűbb húsvéti termékkategóriák idén:
1. tisztító-,takarító-, és mosószerek
2. tartós élelmiszer
3. pelenkák és egyéb babaholmik
4. számítógépes kiegészítők
5. üdítőitalok
6. játékok
7. okostelefonok
8. tévék
9. mobilkiegészítők
10. konyhai eszközök
Az ingyenes kiszállítás bejelentése óta mintegy 30 százalékkal több rendelést kérnek házhoz szállítással, mint a korábbi hetekben, ami azt mutatja, hogy a magyar vásárlók szívesen élnek a vásárlás jelenlegi helyzetben legbiztonságosabbnak számító formájától. A húsvéti ingyen szállítási kampány keretében mintegy 40 ezer darab rendelés keretében megvásárolt csaknem 70 ezer darab termék házhoz szállításának költségét vállalta át az eMAG.
Jelenleg a megrendelt termékek 85 százalékát kérik a ügyfelek házhozszállítással, a fennmaradó részt pedig csomagautomatába vagy átvevőpontra kérik.
A járványhelyzet miatt 2021 március 8. óta életbe lépett általános boltzár nyomán, tavaly márciushoz képest másfélszeresére nőtt az új vásárlók aránya.
A közelgő húsvét miatt a játékok a szokásosnál jobban fogynak: a legtöbben LEGO-t és egyéb építőjátékot, különböző kültéri játékokat, társasjátékokat, illetve szerepjáték-jellegű termékeket (például játékkonyha, játék barkács készlet) keresnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.