A Lidl közleményében írta meg, hogy a több forrás szerint is a legolcsóbb élelmiszerlánc volt, amikor azzal a szlogennel reklámozták magukat, hogy a „Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc”. A cég azt írta az állásfoglalásában, hogy a reklámot ugyan a Debreceni Egyetem és a Pénzcentrum felméréseire alapozták, de a HVG és a G7 kutatásai alapján is a legolcsóbbnak számítottak. Kiemelték, hogy a Gazdasági Versenyhivatal által működtetett online Árfigyelő rendszer szerint is több hónapban náluk voltak a legalacsonyabbak az árak.
Ahogy arról korábban írtunk, a GVH 90 milliós bírságot szabott ki a Lidlre, mivel a vizsgálatuk alapján a 2023. február 13-tól alkalmazott kereskedelmi kommunikációjában alkalmazott, a „Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc” szlogen a fogyasztók megtévesztésére alkalmas. A versenyhatóság szerint a vállalat nem objektív adatokra alapozta ezt a kijelentést, így pedig szabálysértő volt az alkalmazása.
A Gazdasági Versenyhivatal határozata alapján a Lidl Magyarország kommunikációs hibát vétett, mikor a Debreceni Egyetem és a pénzcentrum.hu által végzett felmérés eredményét a GVH vizsgálata alapján nem megfelelően kommunikálta.
A vállalat célja, hogy kiváló érték-ár arányú termékeket kínáljon vásárlói számára. A GVH által működtetett Árfigyelő napi kosara több hónapban átlagosan, a termékek egységára alapján, a Lidlnél volt a legolcsóbb. Ezen túlmenően a hvg.hu és a G7.hu kutatásai alapján is a Lidl végzett az első helyen.
A Lidl elsődleges célja továbbra is az, hogy kiváló ár-érték arányú termékekkel és magas szintű kiszolgálással álljon a vásárlók, a magyar családok rendelkezésére mindennap.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.