„A Penny Magyarország kiemelt célja, hogy mindig pénztárcabarát és kiváló minőségű termékek kerüljenek a vásárlók kosarába. Éppen ezért az áruházlánc február 22-én induló heti akcióiban számos termék árát akár 40 százalékkal csökkenti – tudatta a Világgazdasággal a hazánkban 231 üzletet, és három logisztikai központot üzemeltető, mintegy 5000 munkatársat foglalkoztató vállalat.
A közleményben azt írják, hogy a Penny egész évben akciókkal, bolti és digitális kuponokkal, valamint hűségprogrammal várja a vásárlókat, akik csütörtöktől akár 40 százalékkal kedvezőbb áron juthatnak
De ez még nem minden, mert emellett egyes friss húsok, pékáruk és tejtermékek ára is jelentősen csökken – közölték.
„Mindig az adott szezonnak megfelelő promóciókat szervezünk, hétről hétre frissülő ajánlatokkal, a hűségprogramunk keretében pedig további nagyszerű ajánlatokkal várjuk vásárlóinkat. Kezdeményezéseinkkel igyekszünk támogatni vásárlóinkat az egészségesebb és gazdaságosabb döntések meghozatalában. Emellett szorosan együttműködünk a magyar beszállítókkal és termelőkkel, aminek köszönhetően az alapanyagárak csökkenését tovább érvényesítjük fogyasztóink felé” – fogalmazott Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
A hagyományos, akciós újságban szereplő szezonális kedvezmények mellett a hűségprogramok is népszerűek: egyre több vásárló veszi igénybe a digitális Penny-kártyát az applikáción keresztül. Emellett az áruházlánc honlapján, a Pénztárcabarát fogások menüpontban folyamatosan frissül a recepttár.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.