Félórányi műsoridő vásárlása teljesen szokatlan, még egy amerikai kampányban is. Mindenki nagy érdeklődéssel várja annak tartalmát - írja a Reuters.
"Nem fogjuk fél órára kiüríteni a csatornánkat" - reagált a CNN szóvivője. "Inkább kihasználjuk az időt és beszámolunk a kampányról, a jelöltekről és a fontos ügyekről." Ennek keretében természetesen beszélni fognak a reklámadásról, akrácsak a Fox News.
Obama egyedül szeptemberben 150 millió dollárt kampányolt össze, amivel a választásokra fordított teljes költségvetése 600 millióra nőtt. Így már most több pénzt szerzett, mint a 2000-es választásokon az összes jelölt; az októberi, várhatóan még nagyobb összeggel pedig a 2004-es összesített kampánypénzeket is felülmúlhatja stábja.
A "reklámműsort" teljes hosszában leadja az NBC, a Fox, a CBS, a Univision és az MSNBC.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.