BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Három magyarországnyi ember nézte meg Obama reklámfilmjét

Több mint 33,5 millió néző kísérte figyelemmel a tévéképernyőn Barack Obama amerikai demokrata párti elnökjelölt példátlanul hosszú kampányreklámját - derült ki a nézettséget mérő adatokból.

A Nielsen Media Research kutató cég csütörtökön ismertetett felméréséből kitűnik, hogy az előző nap sugárzott reklámfilm az American Idol című népszerű televíziós vetélkedőéhez hasonló nézőszámot vonzott a képernyő elé, sőt csaknem másfélszer többen látták, mint az amerikai országos baseballbajnokság döntőjét - számol be a hvg.hu az MTI alapján.

Az American Idol hetente átlagosan 28 millió nézőt "ültet" a tévéképernyő elé, míg az Egyesült Államokban nemzeti sportnak számító baseball bajnoki döntőjét 19,8 millióan követték figyelemmel. A döntőt egyébként az egyik tévécsatorna kérésére a fizetett politikai hirdetés miatt az eredetileg tervezettnél fél órával később játszották.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.