A Nielsen Media Research kutató cég csütörtökön ismertetett felméréséből kitűnik, hogy az előző nap sugárzott reklámfilm az American Idol című népszerű televíziós vetélkedőéhez hasonló nézőszámot vonzott a képernyő elé, sőt csaknem másfélszer többen látták, mint az amerikai országos baseballbajnokság döntőjét - számol be a hvg.hu az MTI alapján.
Az American Idol hetente átlagosan 28 millió nézőt "ültet" a tévéképernyő elé, míg az Egyesült Államokban nemzeti sportnak számító baseball bajnoki döntőjét 19,8 millióan követték figyelemmel. A döntőt egyébként az egyik tévécsatorna kérésére a fizetett politikai hirdetés miatt az eredetileg tervezettnél fél órával később játszották.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.