Ausztrália elsősorban a bikinis modelleket felvonultató idegenforgalmi reklámfilmjeinek köszönheti vonzerejét, de sokat nyom a latban például a Nicole Kidman főszereplésével készült, nemrég bemutatott hollywoodi szuperprodukció, az Australia is.
A második helyen Kanada váltotta az Egyesült Államokat, míg az európai országok közül Olaszország végzett a legelőkelőbb (4.) helyen. Magyarország egyetlen kategóriában került be a top tízbe: az idegenforgalmi szolgáltatások ár-érték aránya alapján a tizedik helyne áll hazánk (Csehország ugyanitt a negyedik, Lengyelország az ötödik). Horvátországot a világ második "legígéretesebben javuló brandjének" minősíti a jelentés.
A Country Brand Index készítői tucatnyi szempont alapján rangsorolták a világ országait, és ezek összegzésével számították ki az összesített országimázst. A művészeti és kulturális vonzerő alapján Olaszország, Franciaország és Egyiptom, üzleti téren az Egyesült Államok, Németország és Nagy-Britannia, az éjszakai élet szempontjából Japán, Brazília és Spanyolország, a kulináris élvezetek terén Olaszország, Franciaország és Japán, a vásárlási lehetőségek alapján pedig az Egyesült Államok, az Egyesült Arab Emírátusok és Szingapúr végzett a dobogós helyeken.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.