Jól szerepelt Berény Róbert 1910-es csendélete, a 20 milliós kikiáltási árat 36 milliós leütés követte. Ziffer Sándor Domboldalon pihenő gyerekek című színpompás vászna 15-ről 28 millió, Batthyány Gyula Firenzei este című alkotása 8,5-ről 24, Vaszary János Déli pihenője 30-ról 40, Szobotka Imre Kubista férfiportréja 17-ről 30, Aba-Novák Vilmos korai aktos csoportképe 25-ről 32 millió forintra emelkedett. Fozytatódott a Mednyánszky-képeknek az őszi árveréseken tapasztalt sikerszériája is: a leütési árak általában két-háromszorosan meghaladták az induló értéket.
Az aukción a szokásokhoz híven szinte minden kép elkelt, ami azt bizonyítja: a gazdasági válság közepette sem hagyják el a vevők a műkincspiacot. Ugyanakkor óvatosabban licitáltak a gyűjtők, mint például a tavaly téli aukciókon, sok tétel a "normál" körülmények között elvárhatónál kisebb harc után, alacsonyabb áron kelt el. Így például Iványi Grünwald Béla Lugasban ülő hölgy című 1903-as alkotásának ára 8-ról csupán 10 millió forintig emelkedett, és ugyanennyinél állt meg Szőnyi István Zebegényi háztetők című, 7,5 millióról indított képe is. Czóbel Béla Szentendrei kertjére nem volt jelentkező 2,6 millió forintért, a mester 4,2 millióról indított női aktja kikiáltási áron talált gazdára, és egyes Kádár Béla-képeket is meglepően könnyen meg lehetett szerezni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.