Már négy felborult a 2004-2005-ben vásárolt tizenhat Mercedes Atego típusú tűzoltóautóból, s a baleseteknek két halálos áldozata volt: egy tűzoltó és egy civil. A rendőrségi és az igazságügyi műszaki szakértői vizsgálatok során minden esetben azt állapították meg, hogy a jármű vezetője a felelős, mert nem az útviszonyoknak megfelelően közlekedett.
A Hivatásos Tűzoltók Független Szakszervezete (HTFSZ) jelezte viszont, hogy ennek a típusnak a menetstabilitása kifogásolható, mert a hátsó tengely „pattog” az úton – tudta meg a Népszabadság meg Hócza György ügyvivőtől.
A szakszervezet ezért független szakértői véleményt kért, ám nem találtak semmilyen konstrukciós vagy műszaki hibát. Ám azt a szakértők is elismerték, hogy az autók rossz útviszonyok, mellett nagyobb sebességnél valóban nehezen irányíthatók. Hócza ezzel kapcsolatban úgy véli, nem hajthatnak a biztonságosnak tartott harminc kilométer/órás tempóban, ha ég egy ház.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.