Néhány héten belül a Nyugati tér mellett valósul meg Budapest legnagyobb kapacitású P+R és B+R parkolója, a Margit-templom mellett található fejlesztési területen. A már meglévő helyekkel együtt így közel 5000 autó parkolhat majd itt. A szabad, de P+R rendszerben működő területen egy buszjegy áráért vehető igénybe az egész napos szolgáltatás, de csak az autósokon múlik, hogy akár ingyenes legyen – csak érvényesíteni kell a jegyüket.
Közben a WestEnd munkatársai egy újabb megfontolandó javaslatot tettek közzé azzal kapcsolatban, miképpen lehet megoldani a Margit híd felújítását a forgalom legkisebb korlátozása mellett. A Walch-Bognár-féle "tükörszimmetriás-ponton terv" szerint a Margit híd teljes lezárása helyett úgy lehet irányítani a forgalmat, hogy szinte fennakadás nélkül mehetnek az autók, a felújítás és a hajóforgalom is.
Fél éven át a Margitszigeten lévő sportpályához csatlakoztassanak Budáról egy "fél" pontonhidat és onnan vezessék a forgalmat a pályától 200 méterre lévő híd egyik felére, amíg a híd másik felén a felújítás zajlik. Mivel így a Margitsziget pesti oldala szabad maradna, a hajóforgalmat semmi sem zavarná.
Fél év múlva a Honvédség a pesti oldalra szerelje fel (tükörszimmetrikusan) az említett átjárót és a már felújított hídrészre terelje a forgalmat. Ezalatt a sziget budai oldalán zajlana a hajózás – mindenki megelégedésére.
Ez a sziget számára nem jelent környezetvédelmi problémát – viszont az egész Budapestre igen, ha hosszú dugókban állnak az autók! Mint az ötlegazdák írják: "számos lehetőség adódik még a fenti helyzet kezelésére (lehet például a páros-páratlan rendszámokkal operálni), de egy dolgot nem lehet: a probléma átgondolását és a megoldások alapos mérlegelését elhanyagolni!"
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.