Szakértők vizsgálják, hogy a II. szakasz műszaki tartalmát úgy módosítsák, hogy a költségek csökkenthetőek legyenek, miközben megkezdhető lenne a Kelenföldi pályaudvar és a Budaörsi virágpiac közötti III. szakasz előkészítése - írja az index.hu
Ennek értelmében a Hungária körúti és Bosnyák téri állomás az eredeti tervek szerint kiépülne, ugyanakkor a Dózsa György úti és a Róna utcai állomás végleges kiépítésére egy későbbi időszakban kerülne sor. Ez a változat becslések szerint mintegy 35 százalékkal csökkentheti a költségeket. A III. szakasz mintegy 2,1 km-es vonalhosszabítást jelentene.
Kelenföld és Gazdagrét között mélyvezetésben épülne a metró, míg a budaörsi végállomás kéreg alatt, esetleg a felszínről épülne. A szakértői felvetésről nem született döntés, a kabinet további háttérszámítások elvégzésére kérte fel a tervezőket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.