Kocsis szerint a cég teljes büdzséjének átvizsgálásával több 100 millió forintot is megtakaríthatnak, a forgalombiztonságot viszont nem veszélyeztethetik.
Ugyanebben a műsorban a közlekedési társaságért is felelős szocialista főpolgámester-helyettes elmondta: először a napi működés garanciáinak megteremtésén dolgoznak, ezután jön a hosszú távú fenntarthatóságról kérdése.
A bizalom helyreállítása azonban nem lesz könnyű, a vállalat ugyanis bakit bakira halmoz. Legutóbb például az Alstom metrókocsik felkészítésénél derült ki, hogy a BKV nem tud optimális mennyiségű utastájékoztató táblát elhelyezni a kocsibelsőkben, mert az ehhez szükséges felületek nagy részét a közlekedési cég még 2008 nyarán eladta a Promix nevű reklámcégnek - tudta meg az Index.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.