A mobiljátékok fejlesztése dinamikusan fejlődő iparág. A Flurry nevű cég mérései szerint a telefon tulajdonosok átlag percet játszanak egy huzamban, de akad olyan, népszerű szoftver is, amire csak 2,2 percet szánnak a játékosok. A szoftvergyártók kihasználják, hogy a mindig kéznél lévő eszközöket akkor is igénybe vesszük, ha csak pár perc szabadidőnk van.
Ugyanakkor a Kaliforniai Egyetem kutatásai azt mutatják, hogy ezzel nemhogy pihentetjük, hanem inkább fárasztjuk az agyunkat. Az egerekkel végzett mérések szerint az állatok agya új aktivitást mutat, ha ismeretlen ingerrel szembesül. Ugyanakkor ezek a minták csak akkor rögzülnek, amikor az egyed pihen. Loren Frank professzor és csapata úgy gondolja, hogy a helyzet az embereknél is hasonló, vagyis megfelelő pihenőidőre van szükség az új ismeretek befogadásához.
A Michigani Egyetem egyébként végzett hasonló kutatást, eszerint azok, akik a természetben sétáltak, később sokkal eredményesebben tanultak, mint azok, akik egy nyüzsgő városban tettek sétát. Marc Berman, az Egyetem neurológusa a The New York Timesnak elmondta: az emberek azt hiszik, hogy játék közben kikapcsolódnak, de valójában ilyenkor is fárasztják magukat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.